Dragos Stavaroiu Foto Studio

miercuri, 7 aprilie 2010

Motivul

Nu am să încep cu o poveste despre succes şi perseverenţă, plină de optimism , cum am auzit de mii de ori. Toate au acelaşi grafic. A fost nimic şi s-a făcut mare. De fapt, nu am să încep deloc. Am să trec direct la cuprins.
Dincolo de filosofia despre carieră, familie şi frumuseţe şi vorbele de duh ale lui Mary Kay Ash care au ghidat mii de femei din întreaga lume atât în viaţă , dar şi în vânzări directe, vă propun un moment de sinceritate. Admir fetele care, călăuzite de un model precum Mary Kay, şi-au împins limitele atât de departe, încât nu şi-ar fi imaginat că ar ajunge acolo. Muncind şi ambiţionându-se la fiecare eşec, zâmbind şi crezând în visele lor, au ajuns împlinite, pe plan familial, al carierei şi sufleteşte. Dacă vrem să auzim poveşti de succes, trebuie doar să ştim unde să întrebăm. Şi le vom auzi, atât de multe şi atât de plăcute, încât ne-am umple de optimism fără să ne dăm seama. Şi ne-am întreba: oare şi eu aş putea să fac asta?
Ultimele generaţii ale sfărşitului de mileniu şi primele ale gălăgiosului început, au fost generaţii destul de sărace în modele. Nu trebuie să facem un efort mare să ne aducem aminte de actorii preferaţi ai copilăriei, sau starurile rock ale adolescenţei, pe care le admiram atât de mult, încât ne tapetam pereţii camerei cu postere şi decupam orice poză minusculă cu ei din reviste. Am visat mult cu gândul la ei, i-am ascultat, i-am adorat şi ne-au rămas dragi.
De ce să nu fii propriul tău model? Un scamator îţi întinde în faţă un pachet de cărţi, din care tu trebuie să alegi una, pe care să o ţii minte. El o va ghici, chiar dacă numai tu ştii ce carte ai tras. Joacă-i o festă scamatorului şi alege ce nu se aşteaptă el. Alege-te pe tine din pachetul de cărţi şi arată că oamenii văd ceea ce vor să vadă, nu ceea ce se aşteaptă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu